USZKODZENIA W TRANSPORCIE
ZAWSZE PAMIĘTAJ! Przyjmując paczkę od kuriera sprawdź stan odbieranej przesyłki. Zwłaszcza w przypadku gdy:
– karton nosi ślady uszkodzenia / zgniecenia / naderwania,
– w paczce słychać wolno uderzające o siebie części (zwłaszcza w przypadku luster, ceramiki lub szkła),
– przesyłka nosi ślady otwarcia,
– taśma lub foliopak są przerwane,
masz prawo zgłosić swoje zastrzeżenia kurierowi i spisać protokół szkody lub odmówić przyjęcia paczki.
SPISANY PROTOKÓŁ oraz ZDJĘCIA uszkodzonej paczki/towaru oraz jego zabezpieczeń wewnątrz są niezbędne do rozpatrzenia reklamacji z tytułu uszkodzenia w transporcie. Na spisanie protokołu przez kuriera masz 7dni, jednak najlepiej aby odbyło się to z chwilą doręczenia paczki. Podpisując protokół upewnij się, że wszystkie wprowadzone informacje są zgodne ze stanem rzeczywistym. W razie pytań lub wątpliwości koniecznie skontaktuj się z nami: tel.533 353 382, oraz powiadom nas o zaistniałej sytuacji pisząc na sklep@keske.pl lub biuro@keske.pl
Uwaga: Reklamacje bez dokumentacji zdjęciowej, spisanego protokołu lub przekroczenia terminu zgłoszenia (7 dni roboczych) nie będą rozpatrywane.