SZANOWNI KLIENCI

Wszystkie przesyłki są ubezpieczane na czas transportu, a obowiązkiem firmy kurierskiej jest dostarczenie pełnowartościowych produktów oraz kompletu wydanych towarów.

Prosimy więc o sprawdzenie dostarczonych przesyłek w obecności Kuriera, pod względem ilości paczek, zgodności produktów z zamówieniem oraz czy produkty nie zostały zniszczone w czasie transportu.

  • Jeżeli jest to możliwe, prosimy o sporządzenie dokumentacji fotograficznej uszkodzeń oraz opakowania.
  • Prosimy o BEZZWŁOCZNE powiadomienie nas o takim zdarzeniu oraz przesłanie Protokołu Reklamacyjnego wraz z fotografiami uszkodzeń aby możliwe było dokonanie zgłoszenia do Ubezpieczyciela oraz wysłanie nowych produktów
  • Jeśli Kurier nie posiada Protokołu Szkody – powiadom nas o tym fakcie a my wpełnimy go on-line.
  • Warunkiem rozpatrzenia reklamacji jest spełnienie powyższych punktów w nieprzekraczalnym terminie do 7dni, licząc od dnia dostarczenia przesyłki.

KONTAKT Z BIUREM:

tel. 533 353 382, biuro@keske.pl

pon – pt 09:00 – 18:00, sob nieczynne

FAQ - często zadawane pytania

Informacje dot. przechowywania i gromadzenia danych – RODO

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Katarzyna Stolarska prowadząca działalność gospodarczą pod firmą KESKE Katarzyna Stolarska, Zrębice Pierwsze, Łąkowa 5, 42-256 Olsztyn, NIP 949-183-25-87 (dalej jako „KESKE”).

W sprawie udzielania informacji dotyczących Pani/Pana danych osobowych prosimy kontaktować się pod adresem e-mail: zapytnia@keske.pl

Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu:
a) Realizacji umowy lub podjęcia działań na Pani/Pana żądanie przed zawarciem umowy na podstawie z art. 6 ust. 1 lit. b RODO
b) Realizacji obowiązku prawnego jakim jest archiwizacja dokumentów księgowych wynikającego z ustawy o rachunkowości w oparciu o przesłankę z art. 6 ust. 1 lit. c RODO
c) Przyjęcia i rozpatrzenia reklamacji na podstawie realizacji obowiązku prawnego w oparciu o przesłankę z art. 6 ust. 1 lit. c RODO

Pani/Pana dane osobowe będą przekazywane do kontrahentów (firm dostarczającym produkty zamówione), biura rachunkowego, firmie świadczącej usługi kurierskie/transportowe, firmom świadczącym obsługę prawną, bankom i innym upoważnionym na mocy prawa odbiorcom takim jak urzędy skarbowe.

Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw spoza obszaru Unii Europejskiej.

Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych.

Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne lecz niezbędne do realizacji umowy.

Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzoru, Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy prawa.

Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane do momentu upływu okresu obowiązkowego przechowywania dokumentów księgowych tj. 5 lat licząc od końca roku kalendarzowego, w którym upłynął termin płatności podatku.

FORMULARZ KONTAKTOWY

W przypadku dodatkowych pytań

prosimy o kontakt z naszym biurem.

    USZKODZENIE W TRANSPORCIE | ZWROT | WYMIANA | REKLAMACJA

    USZKODZENIA W TRANSPORCIE

    ZAWSZE PAMIĘTAJ! Przyjmując paczkę od kuriera sprawdź stan odbieranej przesyłki. Zwłaszcza w przypadku gdy:

    – karton nosi ślady uszkodzenia / zgniecenia / naderwania,

    – w paczce słychać wolno uderzające o siebie części (zwłaszcza w przypadku luster, ceramiki lub szkła),

    – przesyłka nosi ślady otwarcia,

    – taśma lub foliopak są przerwane,

    masz prawo zgłosić swoje zastrzeżenia kurierowi i spisać protokół szkody lub odmówić przyjęcia paczki.

    SPISANY PROTOKÓŁ oraz ZDJĘCIA uszkodzonej paczki/towaru oraz jego zabezpieczeń wewnątrz są niezbędne do rozpatrzenia reklamacji z tytułu uszkodzenia w transporcie. Na spisanie protokołu przez kuriera masz 7dni, jednak najlepiej aby odbyło się to z chwilą doręczenia paczki. Podpisując protokół upewnij się, że wszystkie wprowadzone informacje są zgodne ze stanem rzeczywistym. W razie pytań lub wątpliwości koniecznie skontaktuj się z nami: tel.533 353 382, oraz powiadom nas o zaistniałej sytuacji pisząc na sklep@keske.pl lub biuro@keske.pl

    Uwaga: Reklamacje bez dokumentacji zdjęciowej, spisanego protokołu lub przekroczenia terminu zgłoszenia (7 dni roboczych) nie będą rozpatrywane.

    ZWROT

    Zgodnie z obowiązującą ustawą o prawach konsumenta 24.06.2014 r, w ciągu 14 dni, możesz odstąpić od umowy dotyczącej jego zakupu dokonanego w Sklepie internetowym, bez podawania przyczyny i bez ponoszenia dodatkowych kosztów z wyjątkiem kosztów, o których mowa w art-33-35-ustawy.

    1. Wydrukuj i wypełnij oświadczenie dostępne tutaj.
    2. Zapakuj zwracany towar.
    3. Dołącz wypełnione oświadczenie.
    4. Odeślij zwracany towar w ciągu 14 dni na adres:

    KESKE | sauny baseny jacuzzi

    ul. Bugajska 37

    42-208 Częstochowa

     
    Na odesłanie towaru masz 14 dni kalendarzowych, licząc od dnia odebrania przesyłki. Po przekroczeniu tego terminu paczka wróci do Ciebie na Twój koszt. W przypadku nie odebrania paczki, wyślemy paczkę kolejny raz, doliczając kolejne koszty przesyłki. Zwrot środków zostaje przesłany do realizacji najpóźniej 14dni od daty otrzymania pełnowartościowego towaru. Zwrotowi nie podlegają koszta wysyłki. Z opisanego wyżej uprawnienia nie mogą skorzystać osoby, które nabywają dany towar w związku z prowadzoną przez siebie działalnością gospodarczą prosząc dodatkowo o wystawienie faktury VAT. 
     

    WYMIANA

    Aby wymienić zakupiony produkt na inny, skontaktuj się z nami w celu złożenia zapytania. W większości przypadków wymiana zostaje pozytywnie rozpatrzona, o ile towar wymieniany znajduje się na magazynie. Natomiast towar odsyłany musi być nieużywany i posiadać oryginalne opakowanie. Pamiętaj, aby do odsyłanej paczki dołączyć oryginał paragonu, informację z numerem zamówienia i informacją dotyczącą wymiany.  

    REKLAMACJA

    Abyśmy mogli jak najszybciej rozpatrzyć Twoją reklamację, prosimy o przesłanie do nas krótkiego opisu powstania wady i zdjęcia e-mailem na adres sklep@keske.pl. Wyślij do nas produkt w oryginalnym opakowaniu wraz z wypełnionym formularzem (kliknij tutaj) i paragonem. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od daty odbioru przez nas paczki.