FORMULARZ REKLAMACYJNY KESKE

    Formularz reklamacji towaru






    Dane uprawnionego do zgłoszenia reklamacji

    Przedmiot:

    Lista załączników:

    uwaga: dokumentacja zdjęciowa wady, zdjęcie tabliczki znamionowej, w niektórych przypadkach
    wideo; kopie: dowodu zakupu, protokołów serwisowych oraz protokołu odbioru są niezbędne
    do zgłoszenia reklamacji

    1. zdjęcia powstałej usterki lub wady towaru (opcjonalnie wideo)

    2. kopia dowodu zakupu, protokołów serwisowych oraz protokołu odbioru

    3. zdjęcia tabliczki znamionowej urządzenia lub części (jeśli jest)

    Załączenie rzeczowej dokumentacji zdjęciowej (lub wideo) jest niezbędnym elementem zgłoszenia każdej reklamacji i często w dużej mierze determinuje jej pozytywne rozpatrzenie – prosimy o wykonanie wyraźnych zdjęć.

     

    W przypadku limitów na stronie prosimy o przesłanie wszystkich wymaganych załączników na adres: biuro@keske.pl z dopiskiem: reklamacja.

    W przypadku dodatkowych pytań prosimy o kontakt z biurem.

    KONTAKT KESKE

    Formularz zgłoszenia reklamacji w wersji do druku do pobrania: tutaj.

    USZKODZENIA W TRANSPORCIE

    ZAWSZE PAMIĘTAJ! Przyjmując paczkę od kuriera sprawdź stan odbieranej przesyłki. Zwłaszcza w przypadku gdy:

    – karton nosi ślady uszkodzenia / zgniecenia / naderwania,

    – w paczce słychać wolno uderzające o siebie części (zwłaszcza w przypadku luster, ceramiki lub szkła),

    – przesyłka nosi ślady otwarcia,

    – taśma lub foliopak są przerwane,

    masz prawo zgłosić swoje zastrzeżenia kurierowi i spisać protokół szkody lub odmówić przyjęcia paczki.

    SPISANY PROTOKÓŁ oraz ZDJĘCIA uszkodzonej paczki/towaru oraz jego zabezpieczeń wewnątrz są niezbędne do rozpatrzenia reklamacji z tytułu uszkodzenia w transporcie. Na spisanie protokołu przez kuriera masz 7dni, jednak najlepiej aby odbyło się to z chwilą doręczenia paczki. Podpisując protokół upewnij się, że wszystkie wprowadzone informacje są zgodne ze stanem rzeczywistym. W razie pytań lub wątpliwości koniecznie skontaktuj się z nami: tel.533 353 382, oraz powiadom nas o zaistniałej sytuacji pisząc na sklep@keske.pl lub biuro@keske.pl

    Uwaga: Reklamacje bez dokumentacji zdjęciowej, spisanego protokołu lub przekroczenia terminu zgłoszenia (7 dni roboczych) nie będą rozpatrywane.

    ZWROT

    Zgodnie z obowiązującą ustawą o prawach konsumenta 24.06.2014 r, w ciągu 14 dni, możesz odstąpić od umowy dotyczącej jego zakupu dokonanego w Sklepie internetowym, bez podawania przyczyny i bez ponoszenia dodatkowych kosztów z wyjątkiem kosztów, o których mowa w art-33-35-ustawy.

    1. Wydrukuj i wypełnij oświadczenie dostępne tutaj.
    2. Zapakuj zwracany towar.
    3. Dołącz wypełnione oświadczenie.
    4. Odeślij zwracany towar w ciągu 14 dni na adres:

    KESKE | sauny baseny jacuzzi

    ul. Bugajska 37

    42-208 Częstochowa

     
    Na odesłanie towaru masz 14 dni kalendarzowych, licząc od dnia odebrania przesyłki. Po przekroczeniu tego terminu paczka wróci do Ciebie na Twój koszt. W przypadku nie odebrania paczki, wyślemy paczkę kolejny raz, doliczając kolejne koszty przesyłki. Zwrot środków zostaje przesłany do realizacji najpóźniej 14dni od daty otrzymania pełnowartościowego towaru. Zwrotowi nie podlegają koszta wysyłki. Z opisanego wyżej uprawnienia nie mogą skorzystać osoby, które nabywają dany towar w związku z prowadzoną przez siebie działalnością gospodarczą prosząc dodatkowo o wystawienie faktury VAT. 

    Zgodnie z obowiązującą ustawą o prawach konsumenta 24.06.2014 r, w ciągu 14 dni, możesz odstąpić od umowy dotyczącej jego zakupu dokonanego w Sklepie internetowym, bez podawania przyczyny i bez ponoszenia dodatkowych kosztów z wyjątkiem kosztów, o których mowa w art-33-35-ustawy.

    1. Wydrukuj i wypełnij oświadczenie dostępne tutaj.
    2. Zapakuj zwracany towar.
    3. Dołącz wypełnione oświadczenie.
    4. Odeślij zwracany towar w ciągu 14 dni na adres:

    KESKE | sauny baseny jacuzzi

    ul. Bugajska 37

    42-208 Częstochowa

     
    Na odesłanie towaru masz 14 dni kalendarzowych, licząc od dnia odebrania przesyłki. Po przekroczeniu tego terminu paczka wróci do Ciebie na Twój koszt. W przypadku nie odebrania paczki, wyślemy paczkę kolejny raz, doliczając kolejne koszty przesyłki. Zwrot środków zostaje przesłany do realizacji najpóźniej 14dni od daty otrzymania pełnowartościowego towaru. Zwrotowi nie podlegają koszta wysyłki. Z opisanego wyżej uprawnienia nie mogą skorzystać osoby, które nabywają dany towar w związku z prowadzoną przez siebie działalnością gospodarczą prosząc dodatkowo o wystawienie faktury VAT. 

    Aby wymienić zakupiony produkt na inny, skontaktuj się z nami w celu złożenia zapytania. W większości przypadków wymiana zostaje pozytywnie rozpatrzona, o ile towar wymieniany znajduje się na magazynie. Natomiast towar odsyłany musi być nieużywany i posiadać oryginalne opakowanie. Pamiętaj, aby do odsyłanej paczki dołączyć oryginał paragonu, informację z numerem zamówienia i informacją dotyczącą wymiany.